Alundi DC

Platform voor samenwerking en interne communicatie

Ontdek Alundi DC

Alundi DC is een platform voor interne communicatie en samenwerking dat gekoppeld is aan een gebruiksvriendelijke app.

Dankzij de diepgaande integratie met CheQpoint (onze software voor de dienstenchequesector) verloopt de communicatie tussen consulenten, huishoudhulpen en klanten veel efficiënter.

Integratie met CheQpoint

Het runnen van een dienstenchequekantoor is arbeidsintensief. En dat is waar de CheQpoint – Alundi integratie het verschil kan maken. 

  • De planning van de huishoudhulpen en de klanten worden in realtime gesynchroniseerd met CheQpoint.
  • Last minute wijzigingen worden onmiddellijk doorgestuurd vanuit CheQpoint en voor aanvaarding aan de huishoudhulp in de app voorgesteld.
  • Verlofaanvragen en ziektemeldingen verlopen voortaan via de app en zijn in Alundi opvolgbaar door de consulenten.
  • Papieren dienstencheques worden door de huishoudhulp gescand en rechtstreeks teruggekoppeld in CheQpoint. 
  • Consulenten worden onmiddellijk op de hoogte gebracht wanneer er een afwijking is in het aantal gepresteerde uren of in het aantal betaalde cheques.
  • Earnie loonbrieven worden automatisch bewaard in de app.
Alundi - verlofaanvraag

Alle voordelen op een rijtje

  • Vermijd arbeidsintensief overleg 
  • Volg betaalachterstanden onmiddellijk op
  • Verminder correcties op de loonberekening
  • Werkt op basis van mobiele nummers, geen e-mailadressen nodig
  • Maak zelf bijkomende informatieprikborden (preventie, bedrijfsnieuws,…)
  • Ontwerp zelf formulieren en verzamel de gegevens via Alundi DC
  • Vraag naar de mening van je huishoudhulpen
  • Makkelijk in gebruik
  • Verhoog de betrokkenheid tussen je medewerkers

Meer weten over Alundi?

Interesse gewekt en wil je graag meer info ontvangen?

Of ben je benieuwd of je met Alundi DC ook een ROI van 450% kan realiseren? Vraag de unieke whitepaper aan waarin we heel concreet ingaan op de parameters die gebruikt werden voor de ROI-berekening.