Skip to main content

CheQpoint Product Update

8 juni 2021   |   14u – 15u   |   Online event

Oplossing voor de dienstenchequesector

Onze oplossing voor de dienstenchequesector heeft de voorbije maanden een serieuze upgrade gekregen.

We hebben CheQpoint uitgebreid tot een end-to-end oplossing voor communicatie, planning, verloning en rapportering. 

Waar en wanneer?

Op dinsdag 8 juni organiseren we om 14u een online en interactief event waarin we deze nieuwigheden kort voorstellen zodat je in 1 uur weer helemaal mee bent.

Schrijf je nu in!

Growing
Smart
Together

Welke oplossingen komen aan bod?

  • Alundi: Een last minute wijziging in de planning? Huishoudhulpen die de prestaties nog moeten bevestigen? Ontdek hoe je met deze gebruiksvriendelijke tool de communicatie tussen je huishoudhulpen en consulenten kan optimaliseren.
  • CheQpoint: We geven je graag een high level overzicht van hoe we jullie met CheQpoint kunnen ondersteunen en hoe CheQpoint verder gaat evolueren.
  • Earnie: Onze nieuwe loonmotor, gekoppeld met CheQpoint, zorgt ervoor dat het verloningsproces sterk wordt vereenvoudigd. Geef je prestaties in in CheQpoint en Earnie zorgt voor de rest!
  • Analytics: Altijd al een inzicht willen hebben in je klanten, je medewerkers en de markt? Onze rapporteringstool bevat standaardrapporten voor de dienstenchequesector. Zet je data dus onmiddellijk om in kennis en neem gefundeerde beslissingen.

    Schrijf je nu in!

    Datum: 8 juni 2021
    Locatie: Online event
    Wanneer: 14u – 15u

    Je kunt gratis inschrijven voor dit event. Je collega’s zijn ook van harte welkom. Ze moeten zich ook wel even registreren.
    Een paar dagen voor het event, ontvang je een bevestigingsmail met een link waarmee je op dinsdag 8 juni om 14u kan deelnemen.

    Heb je nu al een vraag? Laat het ons weten en we komen er tijdens het event graag op terug!

    Deze website maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring te optimaliseren. Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.